Frisklivssentralen 30 år
Frisklivssentralen i Modum er Norges første Frisklivssentral. Vi markerer Friskliv 30 år i helseuka første uka i juni 2026.
Torsdag 4 juni feirer vi og inviterer deg til å bli med!:
- 4 x 4 i Vikersundbakken klokken 07.00. Oppmøte: den store parkeringsplassen på høyre side før du kommer til hoppsenteret (bussparkeringen). Ingen påmelding.
- Hovedmarkering i Kulturhuset: Anette Skarpaas Ramm: Enkle grep for sunnere kosthold. Dørene åpner 18.30. Gratis billetter må hentes ut:
Helseuka - Frisklivssentralen 30 år - Modum kulturhus Lenke til et annet nettsted.