Vi jobber med hjemmesiden

Vi har skiftet nettleverandør på vår hjemmeside. Det vil ta litt tid før alle funksjoner er hundre prosent operative. Opplever du lenker som ikke fører deg videre eller andre mangler, er det supert om du sender en e-post til eivind.kopland@modum.kommune.no

Les mer om Vi jobber med hjemmesiden

Økonomiavdelingen

Avdelingen har ansvar knyttet til kommunens budsjett, lønn og regnskap.
Generelle henvendelser 32 78 93 00
kommunekassen@modum.kommune.no

Fakturaavdeling

Fakturamottak 32 78 93 00
fakturamottak@modum.kommune.no

 

Fakturaavdeling 32 78 93 00
fakturering@modum.kommune.no 
Hjelper deg med spørsmål som gjelder fakturaer utsendt fra Modum kommune, som barnehage, SFO, helsetjenester, kommunale avgifter m.m. Vi kan være behjelpelige med spørsmål om kopi av faktura og utsettelse av betaling. På spørsmål rundt det som blir fakturert må den enkelte etat kontaktes. Ved saker som gjelder avtalegiro, efaktura eller Vipps må den bankforbindelsen som benyttes kontaktes.

Innfordring

Økonomiavdelingen ivaretar kommunens oppgaver i tilknytning innfordring av kommunale krav.
Innfordring av kommunale krav ivaretas for tiden av Kapitalkontroll. Tlf. 22 12 00 77.

Skatteinnkrever/kemner

1. november 2020 overtok Skatteetaten ansvaret for skatteoppkreveroppgavene. Du finner mer informasjon på skatteetaten.no Lenke til et annet nettsted.. Der kan du også finne svar på mange spørsmål, og du har mulighet til å sende inn spørsmål, søknader, bestilling av utskrifter, samt klager via nett.
Du kommer ellers i kontakt med Skatteetaten via chat, Facebook eller på telefon 800 80 000 

Lønn

Lønnsavdelingen er stasjonert på Øvre Eiker rådhus, i et samarbeid med Øvre Eiker og Lier.
Så langt det lar seg gjøre, foretrekkes bruk av e-post
lonnmodum@ovre-eiker.kommune.no
Anita.Larsen@ovre-eiker.kommune.no 32 25 12 95
cathrine.hervik@ovre-eiker.kommune.no 32 25 12 97